scrapperidoo

******

donderdag 21 januari 2010

Babytje geboren!

Mijn collega heeft een dochtertje gekregen.
Natuurlijk een mooie gelegenheid voor een ROZE kaart
Ik heb me helemaal uitgeleefd, ruim 2 uren lang.
Daarna snel foto's gemaakt (helaas dus bij lamplicht....)en de volgende dag kaartje mee naar het werk, zodat iedereen er een boodschap op kan zetten en de kaart naar de verse ouders toekan.

Ik hoop maar dat ze er blij mee is!

Dit is hem dus geworden... echt meisjes- achtig.
Het is naar aanleiding van een kaart uit cards only 11.
Heet dessinpapier is "bittersweet"van basicgrey.
de baby dingetjes had ik allemaal al eens verzameld.
En natuurlijk roze cardstock...maar dat was wel duidelijk dacht ik zo!

Nou tot freubels!
Ern@





1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje is het geworden zeg!! Dat papier blijft mooi, heb het ook al eens gehad...

    BeantwoordenVerwijderen