scrapperidoo

******

maandag 15 februari 2010

Verjaardagskaart

Een verjaardagskaart voor mijn vader.
Hij is volgende week jarig. Ik heb papier gebruikt van graphic '45. Ik vond de auto's wel lekker mannelijk. En de swirl in de binnenkant heb ik gemaakt met een stempel en mijn nieuwe perfect pearls. Die moest ik natuurlijk ergens in kwijt...want nieuw is leuk!

Verder lintjes en knoopjes gebruikt en het ontwerp komt van een kaart die ik al eerder eens gemaakt heb, ik denk dat het uit cards only komt.

Binnenkort een verjaardagscadeautje van bierviltjes op mijn blog.....
blijf kijken dus!







1 opmerking:

  1. Hallo Erna,

    Wat een prachtige stoere kaart. En erg leuk om te zien hoe jij het papier van Graphic 45 hebt gebruikt!
    Je andere projecten zijn ook geweldig om naar te kijken.
    Goed bezig!

    Groets,
    Loekie

    BeantwoordenVerwijderen