scrapperidoo

******

woensdag 24 juni 2015

het tweede enige echte senioren boek

Alweer een review, ik ga als een speer door deze leuke boeken. Dit senioren boek vind ik echt heel erg leuk, voel me niet aangesproken door de titel ;-) maar de kleurplaten zijn echt waar ik van hou, ik kleur graag wat natuurplaten, zoals bloemen en vlinders. en als je daar van houd kan je echt je hart op halen in dit boek, een enorme keuze !


Wat ik gedaan heb is een pagina niet traditioneel ingekleurd,  ik doe al langer aan zentangle en ik vond de  plaat die je hier ziet zo geschikt om een tangel in te maken. Dit omdat het mooie grote vakken heeft en duidelijke lijnen, echt heerlijk om me daar op deze manier in uit t4e leven, omdat het niet zo kleurrijk was heb ik een paar accenten toegevoegd door met gekleurde gelpennen een paar stukjes op te vullen, zelf vind ik het echt een leuke manier van kleuren, ik denk dat dit boek zich er goed voor laat lenen,  gewoon proberen zeggen we dan!

Op deze foto zie je een start, en de lege vlakken, zo zie je het verschil duidelijk
  Een detail foto:
 En het eind resultaat!



De andere plaat heb ik ingekleurd met faber castell potloden en gedoezeld, de kleuren komen echt heel mooi omhoog op dit papier, door te doezelen met niet te veel terpentine word het ook niet te nat, gelukkig droogt het ook heel snel mocht dat wel gebeuren en zonder schade aan je boek!
hier heb ik gebruik gemaakt van 3 kleuren blauw en 3 kleuren geel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten