scrapperidoo

******

woensdag 1 juli 2015

Het enige echte mini kleurboek voor volwassenen

De naam zegt het al, dit is een klein kleurboekje. Leuk om mee te nemen of een snelle kleurplaat voor tussendoor.
Het is een leuk boekje dat net als zijn gote broer veel variatie in kleurplaten heeft.
Hier een link naar een website waar ze onder ander te koop zijn
http://www.kleurboek-voor-volwassenen.nl/product/het-enige-echte-mini-kleurboek-voor-volwassenen/

Het formaat is super leuk om mee te nemen! nu is mijn collectie stiften en potloden al zo groot ;-) dat ik dan voor vertrek al een keuze zou willen maken in welke mee te nemen.. maar ach dat is ook wel eens goed.
ik heb in deze gekozen om twee kleurplaten met stift te kleuren, Fijn is dat de stiften niet door de pagina heen drukken. Wat jammer is  is dat de pagina om gaat krullen bij deze stiften ( op waterbasis ) doordat ze vrij nat kleuren.
Hier op de foto mijn creatie, door het kleine formaat is het wat lastiger te fotograferen omdat de bladzijden weer dicht vallen maar ik heb mijn best er op gedaan. Op de derde foto zie je een beetje dat omkrullen.







De andere bladzijde die ik wil laten zien is een meer abstracte, ik weet dat je de kubusjes zo kan kleuren dat het naar voren springt en een 3 d effect heeft. Nu zie ik dat zelf niet, dat ruimtelijke inzicht werkt bij mij niet ;-)
juist daarom laat ik hem wel zien, zodat als je daar niet sterk in bent toch kan zien dat je best een leuke kleurplaat ervan kan maken, dus schroom niet, leef je  gewoon uit in wat je kan!




 Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb kunnen maken voor dit leuke kleurboekje.
Groetjes Erna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten